RSS Feed

RINDU AKAN DIRIMU

Posted by Unknown Label: , ,




Aku rindu cintamu aku rindu menyentuh mu,

Tapi aku merasakan kamu setiap hari

Aku bagaikan ikan Keluar dari air tanpa diri mu

Sebuah pelukan bagi mu bererti aku memerlukan mu

Satu ciuman untuk mu bermakna aku mencintaimu.

Panggilan bagi mu bererti aku merindui mu



Ketika aku merindukanmu, aku tidak perlu pergi jauh ...

Aku hanya perlu melihat ke dalam hati ku

kerana di sanalah aku akan menemukan mu

aku berkhayal kita bermimpi hingga kita

tidak harus berpisah begitu lama....

Jika kita di dalam mimpi masing-masing

,kita boleh bermain bersama sepanjang malam.



setiap hari aku melakukan tiga perkara:

AKU RINDU PADA MU, AKU MERINDUKAN MU, dan TERUS MERINDUKAN MU



SUMBER:
http://www.facebook.com/notes/kata-kata-indah-para-pujangga/rindu-akan-mu/490310333201

Dari mana aja

blogger web statistics
Literature W3 Directory - the World Wide Web Directory