RSS Feed

Malamku di Dalam Labirin Bernama Misteri

Posted by Unknown Label:



Kulihat cahaya itu di hamparan kuning....
Entah pun itu kelabu...
Di sana aku hanya melihat secerca sinar..
Berjuang menghadapi sang embun...

Entah mengapa...
Segala makna menjadi tercekat ketika lambaian angin malam memanggil...

Malam...
Yang selalu memberikan hembusan misteri seperti halnya gambaran atas labirin hidup...

Malam ini aku terperangkap dalam gelap...
Dan hanya nafas dari naluriku yang menjadi petunjuk atas hilangnya aku...

Aku kabur...
Kabur dari segala keterpurukan langkah...
Bersembunyi di balik hilangnya jiwa....
Dan mengambil bagian di tempat labirin hidup berada...

Labirin hidup yang kita kenal sebagai misteri...

Misteri yang tak hengkang dari sunyinya malam...

Dan di sana aku memaparkan segalanya...

Pada malam yang selalu berbisik...

Pada malam yang tak pernah terusik...

Malam yang selalu menghanyutkan keberadaannya dibawah sinar rembulan...

Malam yang menghanyutkan keindahannya dalam hamparan lembah kesunyian...

....

Selamat datang di malamku...

sumber: http://mizzy-sebuahperananjiwa.blogspot.com/2007/12/malamku-di-dalam-labirin-bernama.html

Dari mana aja

blogger web statistics
Literature W3 Directory - the World Wide Web Directory